کرکره آسیب دیده
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر کرکره برقی در کرج: اگر صاحب یک ملک تجاری مانند یک انبار یا حتی یک فروشگاه هستید،  درب های کرکره ای  یکی از بهترین راه ها برای بهبود امنیت آن هستند. در واقع، آنها همچنین یک انتخاب محبوب برای کاربردهای خانگی مانند درب های گاراژ هستند. درب های کرکره ای به عنوان بسیار کارآمد، بادوام و مهمتر از همه استفاده بسیار آسان شناخته شده اند.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اما در حالی که آنها مزایای زیادی را ارائه می دهند، ساختار مکانیکی آنها به این صورت است که آنها مرتباً با تعدادی از مشکلات روبرو می شوند. معمولاً برای مشکلات جدی به کمک حرفه ای نیاز است. با این حال، تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که ممکن است بتوانید خودتان آنها را حل کنید.

تیم تعمیر و خدمات ما در کرج تعدادی از مشکلات رایج درب های کرکره ای و رفع آن را برای شما بیان می کند.

تعمیر کرکره برقی کرج

در کرکره ای باز / بسته نمی شود

رایج ترین مشکل  کرکره های امنیتی تجاری یا خانگی  این است که درها باز یا بسته نمی شوند. اگرچه ممکن است دلایل مختلفی برای این وجود داشته باشد، اما مشکل می تواند به سادگی از دست دادن قدرت باشد. اگر کرکره برقی دارید، منبع برق آن را بررسی کنید.

اگر از قبل روشن است، آن را خاموش و دوباره روشن کنید. بعد از انجام این کار از گیت استفاده کنید و ممکن است مانند قبل شروع به کار کند. در غیر این صورت متوجه خواهید شد که مشکل به منبع برق مربوط نمی شود.

سایبان برقی کرج

درب کرکره ای فقط تا نیمه باز/بسته شود

این مشکل معمولا در کرکره گاراژ و مغازه رخ می دهد. اینها معمولاً دریچه های خودکار با استفاده از سنسورهای مجاورت هستند. برای عملکرد کامل درب، سنسورها باید در یک راستا باقی بمانند. اگر  کرکره‌های جلوی فروشگاه  فقط تا نیمه باز/بسته می‌شوند، مطمئن شوید که سنسور مجاورت آن در جای درست و تراز قرار گرفته است.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اغلب سنسورها کثیفی و زباله را نیز جمع می کنند که می تواند بر عملکرد درب های کرکره ای نیز تأثیر بگذارد. بنابراین، سعی کنید سنسور را تمیز کنید و بررسی کنید که آیا درب به درستی کار می کند.

سایبان کرج

درب کرکره گیر یا گیر کرده است

اگر درب کرکره گیر کرده باشد، گیر کرده باشد، یا حرکت کند و ناهموار داشته باشد و به نیروی دستی اضافی برای باز/بستن نیاز داشته باشد، ممکن است به کمی روغن کاری نیاز داشته باشد. حتی اگر کرکره صدای زیادی ایجاد کند، روغن کاری آن می تواند به رفع مشکل کمک کند.

در حال حاضر انواع مختلفی از روان کننده های اسپری موجود است. کافی است مقداری از این محلول را روی خطوط شاتر اسپری کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل برطرف می شود.

درب کرکره خیلی آهسته/سریع حرکت می کند

اگر درب کرکره خیلی کند حرکت می کند، ممکن است مشکل از فنر آن باشد. اگرچه چندین دلیل دیگر وجود دارد که بر سرعت درب های کرکره ای تأثیر می گذارد، اغلب فنر آسیب دیده مقصر است.

به همین ترتیب، اگر درب خیلی سریع حرکت می کند، ممکن است به دلیل شکستن کابل یا فنر باشد. هر چه زودتر آن را توسط یک متخصص تعویض کنید، زیرا این یک مشکل جدی است که می تواند منجر به تصادف شود.

برخی از دلایل دیگر که باعث می شود کرکره های کرکره ای کار نکنند

اگر  درهای ورودی کرکره ای  شما اصلاً کار نمی کند، در اینجا دلایل رایج دیگری وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکل شود:

گرم شدن بیش از حد

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج که چرا درب کرکره ای ممکن است اصلاً کار نکند گرم شدن بیش از حد است. اگر در مدت زمان کوتاهی از شاتر استفاده کرده اید، ممکن است موتور آن بیش از حد گرم شده باشد. کمی صبر کنید و قبل از استفاده مجدد از درب اجازه دهید موتور خنک شود تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.اگر حل نشد با تیم متخصص ما در کرج تماس بگیرید.

کرکره آسیب دیده

در صورتی که درب کرکره ای در محیط های تجاری مانند انباری که جابجایی ماشین آلات و وسایل نقلیه زیادی دارد نصب شود، دست انداز و دست انداز رایج خواهد بود. اگرچه تصادفات جزئی واقعاً بر عملکرد درب های کرکره ای تأثیر نمی گذارد، حوادث جدی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در صورت آسیب جدی به کمک حرفه ای ما در کرج نیاز خواهید داشت.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: